Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Κατάλαβες την απόφαση;;;;

Άραγε αυτός που ανάρτησε στο επώνυμο blog του την υπ’ αριθ. 44/2008 (από το www.epikairo.gr) απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ροδόπης για τα blog, κατάλαβε τι αποφασίστηκε;;;;
Αναγνωρίζεται η ανωνυμία των bloggers, διότι άλλωστε και στα γραπτά έντυπα παραδοσιακής μορφής είναι συνήθης η αρθρογραφία με ψευδώνυμο...
Επιπλέον να συμπληρώσουμε (όπως λέει και ο prezatv) οτι:
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ.
ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΣΤΑ BLOGS ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ .COM ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.


10 σχόλια:

  1. Τετάρτη, Φεβρουάριος 18, 2009
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΕΡΡΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΑ BLOGS?

    Μας τα πρήξατε με τα ανώνυμα και τα επώνυμα.
    Βαρέθηκα να ακούω ο τάδε είναι πίσω από αυτό το blog, ο άλλος από εκείνο και πάει λέγοντας.
    Προσωπικά πιστεύω στην ανωνυμία των blogs. Ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκαν δεν πρέπει να αλλοιωθεί από το σύστημα. Και αυτό είναι δουλειά των πολιτών, όλων μας.
    Μας δίνεται μια μοναδική ευκαιρία να δημοσιοποιούμε τις προσωπικές μας απόψεις σ ένα ευρύ κοινό και μάλιστα δωρεάν. Κι εμείς ως Σερραίοι, Ελληνάρες, τι κάνουμε? Πετάμε την μπανανόφλουδα μπροστά μας και κάνουμε και τους τυφλούς προκειμένου να σιγουρέψουμε την πτώση μας.
    Το σύστημα, από την άλλη, φρόντισε να εμβολίσει τα blogs βάζοντας τα δικά του εξαγορασμένα παπαγαλάκια να διαφθείρουν τη φάση μας για να βλάψουν την εικόνα μας. Αυτοί είναι κύριοι η αλήθεια.
    Πολλά σερραϊκά blogs φαίνονται ότι είναι καθοδηγούμενα από βουλευτικά γραφεία ή κομματικούς μηχανισμούς.
    Όσον αφορά αυτά που κλείσανε ένα έχω να πω, ΚΟΤΕΣ. Θέλετε να χαθεί η ταυτότητά σας στον ωκεανό του net? Μήπως τώρα δε μπορούν να σας βρουν, λέτε? Τι έγινε?
    Γιατί ρε παιδιά κατεβάσατε ρολά? Είχατε κάτι να φοβηθείτε? Δε νομίζω…
    Το μεγάλο θέμα όμως είναι ΕΝΑ, το γιατί οι Σερραίοι πολιτικοί φοβούνται τόσο πολύ τα blogs! Τι είναι αυτό που τους κάνει να νιώθουν αδύναμοι μπροστά στη κριτική?
    Γιατί πολύ απλά τα blogs είναι δύσκολο να εξαγοραστούν, και πόσο μάλλον σε μια μικρή κοινωνία όπως η σερραϊκή.
    Έτσι δεν είναι μάγκες νομάρχες, δήμαρχοι, βουλευτές και όλο το κακό συναπάντημα? Τα κλασσικά ΜΜΕ τα ελέγχετε με τους γνωστούς σας τρόπους πετώντας κρατικό δικό μας χρήμα , μοιράζοντας κυρίως κρατικοδίαιτες θεσούλες σε δικούς σας, στέλνοντας κρατική διαφήμιση και διάφορα άλλα σε «φτωχά» φύλλα και κανάλια, προκειμένου να εξυμνούν το ανύπαρκτο «έργο» σας και να κάνουν γαργάρα τα κακώς κείμενα. Ή δεν είναι έτσι?
    Μπορείτε να κάνετε το ίδιο και με τα blogs?
    Όχι βέβαια, όταν είναι ανώνυμα, εδώ δε σας παίρνει…γι αυτό και δημιουργείτε νέα blogs «δικά» σας για να «ισορροπείτε» κάπως την εις βάρος σας κατάσταση, ή δεν είναι έτσι?
    Η ανωνυμία των blogs πρέπει να προστατευτεί απ όλους μας. Απαιτεί όμως πολίτες που να ξέρουν να σταματούν τις διάφορες προπαγάνδες εκεί που τις αντιλαμβάνονται, να μην τις αναπαράγουν περαιτέρω. Απαιτούνται φίλτρα προκειμένου να μην αποδέχεται η συνείδησή σου τις κατευθυνόμενες αναρτήσεις.
    Αλλά αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει παρακολουθώντας και όλα τα υπόλοιπα ΜΜΕ???
    Δεν γίνεται αλλιώς. Η επιλογή της ανωνυμίας ή μη δεν πρέπει να επιβάλλεται με νόμο. Μιλώντας πάντα για μένα, στο συγκεκριμένο blog που βρίσκεστε, παρ όλο που δεν έχει μετριασμό σχολίων δε χρειάστηκε έως τώρα να διαγραφεί κανένα σχόλιο «ανώνυμου».
    Τελικώς, δε με νοιάζει τόσο το ποιος σχολιάζει όσο το τι λέει.
    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ.
    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ.
    ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΙΜΩΣΗ ΤΩΝ BLOGS.
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΟ SERRES-MEDIA ΚΑΙ ΤΟ PAPAROLOGIO.
    ΑΡΧΟΝΤΕΣ, ΤΑ ΛΕΜΕ…

    ΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣΤΟΣ
    http://aagorastos.blogspot.com/2009/02/blogs.html

    ΑΥΤΑ ΕΙΧΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΤΕ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ "ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ..."
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ZHKO , ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΣΟΥ, ΜΗΝ ΜΑΣΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και πώς αμύνεται κανείς φιλαράκι, στην επίμονη κακοήθεια και την συστηματική ψευδολογία εναντίον του, όταν αυτή προέρχεται από ανώνυμο blogger?
    Σημείωση: Πολλοί από αυτούς, δεν επιτρέπουν καν τη δημοσιευση σχολίων από τους αναγνώστες τους (και δεν εννοώ την έγκριση από τον διαχειριστή, μιλώ για την απουσία δυνατότητας αποστολής σχολίου).
    Αυτούς λοιπόν τί τους κάνεις, όταν δημοσιεύουν ψέμματα για σένα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδώ πάντως δεν απαγορεύουμε σε κανέναν να εκφράσει τις αντιρρήσεις του σε αυτά που γράφουμε.....
    Ελευθερία απόψεων....
    Και από εμάς και από εσάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όσο για τους δύο απαράδεκτους χέστες που έκλεισαν το μαγαζί, πρώτος τα είχα πεί : http://serrespress.blogspot.com/2009/02/blog-post_2662.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑ ΔΕΥΤΕΡΟΣ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ.
    ΕΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕΣ ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑ ΠΑΝΤΑ.
    ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΑΝΩΝΥΜΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΚΑΝΑ.
    ΒΡΕΣ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.
    ΑΡΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΨΕΜΜΑΤΑ.
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ, ΧΕΣΤΗ.
    ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΧΕΣΤΕΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ 100.
    ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ.
    ΜΗ ΛΕΣ ΟΜΩΣ ΚΑΚΟΗΘΕΙΕΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΗΞΕΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακόμα δεν κατάλαβα γιατί θίχτηκες τόσο πολύ.
    Ακόμα δεν κατάλαβα γιατί μου λες οτι γράφω ψέμματα.
    Ακόμα δεν κατάλαβα γιατί με αποκαλείς χέστη.
    Ακόμα δεν κατάλαβα γιατί δεν με κατάλαβες....
    Ακόμα δεν θα καταλάβω τι θες να καταλάβεις...
    Ψέμματα και αοριστίες άλλος γράφει....
    Δείξε μου μια αναρτησή μου που λέει ψέμματα...
    Εγώ δεν κατεβάζω από το μυαλό μου ασυναρτησίες και προσπαθώ να τις συνδέσω μεταξύ τους από δημοσιογραφικές και παπαγαλίστικες πληροφορίες όπως κάνουν μερικοί μερικοί...
    Δεν με νοιάζει ποιός νομίζεις οτι είμαι, αλλά το μυαλό σου δεν φτάνει μέχρι εκεί....
    Πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα αν ήξερες ποιος είμαι, αστο να το ξέρω εγώ καλύτερα.....
    Το να κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία δεν σε καθιστά ούτε ψεύτη, ούτε χέστη...
    Χέστη και ψεύτη σε καθιστά η υποδούλωση σε συμμαχικούς παράγοντες....
    Και τέλος, δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να αλλάξω την ανάρτησή μου. Εγώ έγραψα αυτό που νομίζω, εσύ έγραψες ΕΛΕΥΘΕΡΑ αυτό που νομίζεις(και δεν είναι πρώτη φορά, και παρεμπιπτόντως μη βρίσεις άλλη φορά!!!!), οπότε ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.
    Καλημέρα σας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άραγε αυτός που ανάρτησε στο επώνυμο blog του την υπ’ αριθ. 44/2008 (από το www.epikairo.gr) απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ροδόπης για τα blog, κατάλαβε τι αποφασίστηκε;;;;

    ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΔΩ ΕΣΥ ΔΕ ΛΕΣ ΟΤΙ "ΞΕΡΕΙΣ" ΟΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ?
    ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟ?
    ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΜΙΣΗ ΣΕΡΡΕΣ ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ, ΟΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΕΚΛΕΒΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ.
    ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΟΜΩΣ ΑΥΤΑ?
    ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ,ΠΟΥΘΕΝΑ.
    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΕΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΣΑΙ.
    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΣΚΕΥΑΣΕΙΣ.
    ΕΑΝ ΗΞΕΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ. ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΚΤΛ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΤΟΣ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΚΕΛΙΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ.
    ΕΝΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΕΙΜΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΦΩΝΑΧΤΑ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΟΠΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ 2004, ΔΙΚΑ ΜΟΥ, ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΓΝΩΡΙΣΩ ΤΟΝ ΣΥΜΜΑΧΙΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ,ΟΠΩΣ ΛΕΣ.
    ΓΙΑ ΠΑΝΕ ΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΝΑ ΞΕΓΚΑΒΩΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΣΟ ΕΜΠΑΘΗΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΩ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ.
    ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΑΤΕ ...ΟΝΕΙΡΟΒΑΤΕΙΤΕ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ.
    ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ Ο ΣΑΚΗΣ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΝΟΗΤΟΥΣ.
    ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΑΝΩΝΥΜΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ,ΧΕΣΤΗΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κρατικοδίαιτος δεν είμαι....
    Επιχειρηματίας είμαι κι εγώ σαν κι εσένα....
    Για να σας προλάβω, δεν είμαι ούτε καναλάρχης, ούτε δημοσιογράφος.....
    Ούτε πολιτικός, ούτε κομματόσκυλο, ούτε πολιτευτής, καθώς και δεν υπήρξα ποτέ υποψήφιος με συνδιασμό (είτε δημοτικό είτε νομαρχιακό)...
    Άλλος εκτέθηκε..........
    Δεν έχω φίλους κομματάρχες, ούτε καναλάρχες....
    Ο πατέρας μου δεν υπήρξε ποτέ κλέφτης.. Ούτε τον κηνυγάν διάφορες φήμες περί ......
    Η γυναίκα μου δεν έχει πάρει τη μισή πόλη, ούτε καν το 1/52500 (περίπου με την τελευταία απογραφή)..... Αλλά τουλάχιστον εγώ βρήκα μία να με ανέχετε......
    Αν συνεχίσεις σου έχω και άλλα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ...
    ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ.
    ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΤΕ?
    ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
    ΑΥΤΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΡΕΛΕΝΕΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή