Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ......

Δανείζομαι τον τίτλο από το ΚΟΥΛΟΥΒΑΧΑΤΑ και την ανάρτησή του περί φαρισαίων.
Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο....
Και εξηγούμε....
Όλοι είμαστε κατά των ανώνυμων καταγγελιών και καταδικάζουμε την επιστολή που στάλθηκε. Και για να προλάβω μερικούς μερικούς που θα πουν : τι μας λέει τώρα ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ bloger, θα σας παραπέμψω σε όλες τις αναρτήσεις του blog μου, στις οποίες δεν υπάρχει ανώνυμη καταγγελία. Ότι γράφετε ΕΔΩ, ΔΕΝ είναι καταγγελία. Είναι απόψεις, ερωτήσεις και διαπιστώσεις. Έχω και καλύτερη δικαιολογία, αλλά θα σας την παραθέσω παρακάτω....
Οι σούπερ δημοσιογράφοι όμως του σταθμού και του επώνυμου site, επέλεξαν να ασχοληθούν με μια ανώνυμη καταγγελία, η οποία μάλιστα έγινε πριν 5 μήνες και μάλιστα ΔΕΝ ήταν κρυφή. Είχε διαρρεύσει από τις 23 Φεβρουαρίου!!!!
Και μάλιστα κάποιος γνωστός σας την είχε λάβει!!! Δεν σας ενημέρωσε;;;;;;;;
Έχω το email που μου στάλθηκε με την επιστολή και έχω και την απάντηση που τους έστειλα.
Έτσι, για να δείτε ότι τα ανώνυμα blog δεν ασχολούνται με τις παπαριές που ασχολείστε εσείς όταν δεν έχετε με τι άλλο να μας ζαλίσετε..
Δίκαια, αλλά με μεγάλη επιείκεια σας χαρακτήρισε ο ΚΟΥΛΟΥΒΑΧΑΤΑ, Φαρισαίους.
Πάρτε τώρα και τις αποδείξεις για το πόσο πίσω είστε και για την ανοησία σας :


ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΖΗΚΟΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΙ - ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΟΥ - ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ!!!!!
ΤΟΣΟ ΜΥΑΛΟ ΕΧΕΤΕ!!!!!!!!!!!!





ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ:


ΑΛΗΘΕΙΑ, ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΠΩΝΥΜΗ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΣΑΣΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ Ή ΘΑ ΤΟ ΘΑΒΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΛΛΗΤΟ ΣΑΣ ΠΑΥΛΟ;;;;;;;;;;;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου